onsdag 26 januari 2011

Nu har jag börjat orientera mig på kurshemsidan för fortsättningkursen


Jag tycker upplägget känns väldigt bra; jag är sugen på lite mer "läsa böcker" och så är det fantastiskt att det finns strimmor utifrån de ämnen man undervisar i.

Jag tror att jag ska börja med att läsa den här boken och skriva om den: http://www.norstedts.se/bocker/utgiven/2008/Var/kempe_anna-lena-design_for_larande-kartonnage/
För övrigt har jag fått ordning på mitt bredband nu i eftermiddag efter att varit "surflös" sedan i fredags (förutom lilla mobilen men där blir det bara det nödvändigaste). Det har nog varit en nyttig läxa för mig när det gäller att inse hur oerhört mycket jag använder nätet. Eftersom jag också är tjänstledig sedan just i fredags så har jag inte kunnat surfa på jobbet heller. Jag återkommer när det gäller mitt "nätberoende"...


1 kommentar:

  1. Visst är det mer som en "vanlig" kurs med allt "braiga" på toppen denna gång? Eller är det så att vi kan mer? Det känns iallafall mer sammanhållet och greppbart denna gång. Jag ska börja med samma bok när Karin levererat de tre. Jag väntar rastlöst på dem. Känner redan på mig att de kommer att ta upp användbara saker.

    SvaraRadera