onsdag 17 mars 2010

Träff IRL

Igår var det dags för en kursträff in real life! Vi är nu nio (!) stycken från vår utbildningsförvaltning som börjat kursen. Helt fantastiskt! Vi arbetar på tre olika skolor men samarbetar dels genom våra bloggar och dels genom ett "KTH-rum" i vår lärplattform. Det här var första gången vi träffades i verkligheten och det blev i form av After Noon Tea på ett av stadens näringsställen... Hedersgäst var förvaltningens IKT-strateg! Jag fick lov att fotografera detta historiska tillfälle (och publicera på bloggen) men mina nyfunna vänner kände så klart inte till vilken värdelös fotograf jag är... Jag tyckte att det var väldigt roligt och inspirerande att träffas. Tyvärr var vi inte fulltaliga pga sjukdom med mera men det blir nog snart en träff igen... Jag tycker att jag får ut mycket mer av kursen genom detta samarbete på hemmaplan.

1 kommentar:

  1. Wow, typiskt att vi vid detta tillfälle t o m fick sitta vid fönstret. Förra gången satt vi inklämda längst in och vi fick knappt plats vid bordet med alla gottigheter. Måste bero på specialgästen ;-)

    SvaraRadera